9 Совети за Веб-Дизајн за мали Бизнис Претприемачи
soveti za veb dizajn

9 Совети за Веб-Дизајн за мали Бизнис Претприемачи

Сте слушнале за ова одново и одново: секој бизнис има потреба од веб-страна.

Можеби имате веб-страна што доста работи за вашиот бизнис, или ова може да биде вашиот прв проект за веб-страна. Направивте малку истражување на платформите за веб-страни, но се чувствувате презаситени и немате идеја од каде да започнете.
Потребна ви е сериозна помош, но вашиот бизнис е сè уште релативно нов и сè уште не е во состојба да ангажира професионалец.
Звучно познато? Вашиот бизнис може да има ефикасно присуство на интернет, без да трошите големи средства на професионалец.
Ако штотуку започнувате со вашата деловна активност, потреба да потрошите илјадници средства на нешто што ќе направи огромна разлика во вашиот бизнис сè уште.

Креирање на сопствена веб-страна е одличен начин да ги зачувате тие маркетинг средства
Пред да скокнете во дизајнирање веб-страна, важно е да имате план за она што сакате да го креирате. Следејќи неколку основни совети за дизајн на веб-страна, можете да креирате веб-страна што изгледа професионално и да ги претворите посетителите во клиенти за вашиот бизнис.

Истражувајте ја вашата индустрија

Секој проект треба да започне со фаза на истражување.
Знам дека може да биде возбудливо само да скокнете веднаш во уредување на вашата на веб-страна и да започнете со дизајнирање, но верувајте ми: фазата на истражување е еден од најважните аспекти на секој проект за дизајн.
Погледнете ги веб-страните на некои од вашите директни конкуренти и лидери во вашата индустрија.
Не го ограничувајте ова само на вашата локална област – сакате да добиете чувство за она што го прават другите бизниси во вашата индустрија за да станат успешни.
Забележете што сакате и што не ви се допаѓа за секоја веб-страна на која се среќавате.
Кои информации ги прикажуваат сите на своите веб-страни? Направете скриншот од веб-страните или елементите за дизајнирање што ви се допаѓаат и зачувајте ги во папка за инспирација.

Оценете ја сопствената веб-страна
Погледнете на вашата веб-страна и проценете што сакате и што не ви се допаѓа.
Кои се точките на болка на вашата веб-страна?
Што треба да се подобри?
Разговорот со сегашни или минати клиенти е одличен начин да научите како се чувствуваат вашите клиенти за вашата веб-страна.
Замолете ги да ви дадат свој придонес на вашата тековна веб-страна и што би можеле да направите за да ја направите поефикасна.
Website Grader е одлична алатка која ги оценува техничките аспекти на вашата веб-странa, како што се брзината на веб страната страната, дали е оптимизирана за сите преносни уреди(лаптоп, таблет, мобилен телефон) и дали е оптимизирана за интернет пребарувачите. Внесете го URL-то на вашата веб-страна за да добиете извештај за тоа што треба да го подобрите!

Започнете со план

Сега кога знаете на што сакате да се подобри, време е да креирате план за вашата нова веб-странa.
Секогаш треба да започнете секој проект со јасен пакет на цели. Започнете со вашите општи деловни цели: кои се вашите долгорочни и краткорочни цели за вашиот бизнис? Следно, проценете и креирајте план за тоа како вашата веб-странa се вклопува во тие цели. На пример, ако сакате да ги зголемите приходите од одредена услуга за 10%, целта на вашата веб-страница може да биде да генерирате X количина на информации за таа услуга од вашата веб-страница.
Напишете ги своите цели и чувајте ги на место што е лесно да се упатат. Секогаш кога донесувате одлука за дизајн за вашата веб-страница, вашите цели треба да бидат првото нешто што ќе го погледнете. Секој елемент на вашата веб-страница треба да се поврзе со вашите цели на некој начин.

Планирајте ја содржината
Следниот чекор е да ја испланирате содржината на вашата веб-странa.
Погледнете ги вашите цели, придонес од клиенти и инспирација од веб-страните на другите бизниси.
Кои информации треба вашата веб-страница да ги прикаже за вашите клиенти?
Ако ви требаат нови фотографии за вашата веб-страна, направете ги пред да продолжите со вашата веб-страна. Содржината е најважниот дел од вашата веб-страна; не ги ограничувајте информациите што им ги давате на вашите клиенти само затоа што темата што ја избравте нема простор да го прикаже она што ви треба. Подгответе ја вашата содржина пред да изберете тема за вашата страна.

Фокусирајте се на она што можете да направите за клиентите
Содржината на вашата веб-страна секогаш треба да се фокусира на придобивката што им ја давате на вашите клиенти.
Размислете зошто луѓето прават бизнис со вас.
На пример, фотограф не обезбедува фотографии за своите клиенти. Тие обезбедуваат сеќавања за нивните клиенти дека можат да погледнат назад и да запомнат како изгледаше животот во тој специфичен момент.
Содржината фокусирана на клиентите секогаш се фокусира на она што можете да го направите за вашите клиенти. Погледнете ја секоја реченица во вашата содржина и видете колку пати го користите зборот „Јас“. Обидете се да разговарате директно со вашите клиенти и да ги замените речениците „Јас“ со „вие“ кога е можно.

Осигурете се дека вашата странa e дизајнирана за мобилен телефон
Најголемата грешка што можете да ја направите со вашата веб-страна е да не создавате нешто што е лесно за употреба на мобилен уред. При изборот на тема за вашата веб-страна, проверете дали е лесна за употреба и навигација од вашиот телефон. Над 50% од сообраќајот на веб-страната доаѓа од мобилни уреди.

Правете ги работите поедноставно
Повеќето сопственици на мали бизниси одат наоколу кога дизајнираат свои веб-страни. Целта на вашата веб-страна треба да биде прикажување на информации што е можно полесно и ефективно.
Секогаш одржувајте ги боите и фонтовите на минимум. Создадете едноставна палета на бои и изберете 1-2 фонтови што добро одат заедно.
Секогаш користете ги фонтовите на Google за вашата веб-страна и можете да го проверите fontpair.co за да видите кои фонтови работат добро заедно.
Белиот простор е ваш пријател! Вие не сакате вашите клиенти да се чувствуваат презаситени кога ќе листат лиз вашата веб-страна. Поделете ја вашата содржина во пасуси и користете бел простор за одделни делови на вашата страна. Сакате сè да се истакне и да биде лесно читливо.

Олеснете им се на клиентите да ве контактираат
Вашите клиенти никогаш не треба да се прашуваат како да ве контактираат од вашата веб-страна.
Секогаш треба да вклучите страна за контакт, со контакт формулар, вашите примарни информации за контакт (е-пошта и / или телефонски број) и какви било врски за социјалните медиуми.
Ако вашата деловна активност има физичка адреса, вклучете ја заедно со мапа на Google и / или упатства.
Вашите информации за контакт исто така треба да бидат видливи на секоја страница. Подножјето на вашата веб-страна е одлично место за да ги ставите вашите примарни информации за контакт, линкови за социјални медиуми и врски до вашата страна за контакт.

Користете повици за акција за да ги постигнете своите цели
Се сеќавате на оние цели што ги разговаравме на почетокот? На секоја страница од вашата веб-страна е потребен повик за акција за да се постигнат тие цели. На посетителите на вашата веб-страница треба да им се каже што сакате тие да направат; не ги оставајте да се прашуваат кој треба да биде нивниот следен чекор. На пример, ако се обидувате да ги натерате луѓето да ја пополнат вашата форма за контакт, треба да имате врска до таа форма на секоја страна.