Алатки за дигитален маркетинг - како се користат? - PlayDigital
алатките за дигитален маркетинг

Алатки за дигитален маркетинг – како се користат?

Без никакво претерување може да се каже дека денес дигиталните маркетери буквално живеат и умираат поради алатките на трговијата. Современите маркетери се очекува да бидат на милион места одеднаш. Без разлика дали пребаруваме податоци или го дотеруваме нашето социјално присуство, потпирањето на алатките за дигитален маркетинг значи заштеда на време и одржување на предноста.

Алатките за дигитален маркетинг ќе ви помогнат да создадете соодветна маркетинг стратегија, но тие нема да ја завршат работата за вас. Заедно со употреба на соодветна технологија, подготвени сте да имате голема предност пред Вашата конкуренција. Со цел подигнување на маркетинг стратегијата на следното ниво, погледнете ги следниве неколку алатки за дигитален маркетинг што секој продавач би здобил огромни бенефити доколку ги поседува.

Маркетинг преку E-Mail

Создавање силна маркетинг стратегија преку e-mail кампањи помага да ја достигнете вашата целна публика на персонализирано ниво и така да ја зголемите продажбата по крајно прифатлива цена.  Алатките за дигитален маркетинг или e-mail маркетинг му овозможуваат на вашиот бизнис да дојдете до клиентите полесно од кога било.

Е-поштата многу брзо се претвори во еден од главните избори за комуникација. Без разлика дали тоа опфаќа давање одговор, проследување, клик на нешто друго вметнато во е-поштата, бришење, купување или регистрирање, ние сме во некаква интеракција со испратениот mail. Повеќето алатки за маркетинг преку е-пошта нудат можност за следење на она што се случува откако ќе испратите е-mail. Може да ги следите стапките на испорака, стапките на отскокнување, стапките на бришење и слично. Сето ова придонесува кон подобро разбирање за тоа како функционираат вашите e-mail кампањи, кои да ги измените или од кои да се ослободите.  Исто така со помош на email маркетингот можете да достигнете голем број потрошувачи со релативно ниски трошоци. Услугите на маркетинг преку е-mail обезбедуваат управување со напорите со цел да вклучуваат изготвување, закажување, испраќање на мејлови и слично.

MailChimp

Една од најкористените алатки за дигитален маркетинг и e-mail маркетинг е MailChimp. MailChimp претставува апсолутен гигант во рамките на просторот за е-пошта, со над 250 милијарди е-мејлови испратени од корисници минатата година. Убавината на MailChimp е употребливоста на платформата и лизгачката цена заснована врз големината на списокот со е-пошта. Особено, нивниот план „засекогаш бесплатен“ е совршен за помалите маркетинг фирми кои бараат вовед во е-mail маркетинг. Доколку сте нови со алатките за дигитален маркетинг или воопшто со е-пошта, MailChimp претставува одлична почетна точка.

Алатки за создавање содржина

Креирање на содржина е процес на идентификување на нова тема за која сакате да пишувате. Потоа одлучување која форма сакате да ја добие содржината, формализирање на вашата стратегија (клучен збор или друг начин) и, всушност, нејзино производство. Немаме недостаток на опции кога станува збор за создавање содржина – инфографици, блогови, видеа –  она што ќе биде најзабележано од страна на публиката може да се креира преку овие алатки. Содржината е крал и ако е креирана неверојатно може да ви помогне да добиете многу поголем сообраќај и потенцијални посетители. Добрата содржина е еден од најдобрите начини да им пристапите на вашите клиенти.

Canva

Една од најлесните алатки за користење, а која овозможува креирање на одлична содржина е Canva. Тоа е бесплатна, веб-базирана алатка за дизајн што можете да ја користите за да креирате уникатни слики за споделување на вашите блогови, социјални мрежи и друго. Можете да ја користите за да создадете уникатни слики од нула или да искористите фотографии што веќе ги имате во вашиот компјутер или пак од изборот кој го нуди Canva.

Алатки за анализа на Веб-Страни

Повеќето алатки за дигитален маркетинг таму имаат вградена анализа, нели? Сепак, важно е да се внимава на податоците за настаните што се случуваат на Веб-страната од кликови до конверзии и пошироко.

Google Analytics

Google Analytics е еден од најпопуларните софтвери за дигитална анализа. Тој е бесплатен веб-аналитички сервис на Google кој ни овозможува да ги анализираме деталите за посетителите на вашата веб-страница. Дава вредни согледувања што можат да ви помогнат да ја формирате стратегијата за успех на вашиот бизнис.

Google Analytics има функција што ја намалува работата што е потребна за вметнување на податоците во Google Docs, Sites или Spreadsheets. Сè што треба да се направи е да се постави сметка на Google Analytics и да се копира дел од кодот на вашата Веб-Страна. Оваа негова одлика ни овозможува непосреден пристап до бројни извештаи. Со ова, може да се имплементираат стратегии за подобро работење на вашата Веб-Страна. Google Analytics  овозможува лесна интеграција со други алатки. Исто така има моќна интеграција со Google AdWords. Google Analytics овозможува да ја знаете возраста, полот, интересот, уредот и локацијата на вашата публика. Тие претставуваат многу вредни податоци со чија помош може да одредите кои канали водат поголем сообраќај кон вашата Веб-Страна. Исто така, ви дава податоци за тоа како посетителите биле водени до вашата веб-страница.

Доколку имате потреба од деловна стратегија за професионален менаџмент на социјални медиуми и алатките кои ги користиме притоа,  PlayDigital може да ви помогне околу вашите барања.